Jul!

God morgon, Sverige. Hur mår vi idag? Ännu en dag med ruskväder, som det ser ut... Men ni har kanske förstått vid det här laget att jag bara tycker det är mysigt..?!
Sitter och lyssnar på XFM's Breakfast Show live. När det är slut ska jag gå och duscha och sen blir det till att ringa lite samtal. Jag ogillar att ringa när jag ska prata med någon som jag inte vet vem det är men jag har inte så mycket att välja på. Det kan ju resultera i ett jobb...

Det är snart juuuul! Jag har nog inte längtat så mycket efter julen sen jag var liten... När man jobbar eller går i skolan har man inte riktigt tid att längta efter sådana grejer, man är så upptagen med alla "måsten" att man inte tänker på något annat. Just nu har jag ju dock inte så många måsten men däremot en massa tid till att längta och tänka på saker. Alltså tänker jag jättemycket på julen och ser verkligen fram emot allt som hör den till. Julskivan vi brukar lyssna på, baka lussekatter, baka pepparkakor, tända massa ljus, pynta! Och så alla dofter! Vårt hus luktar alltid så himla gott på julen... Mamma vet verkligen hur man ska skapa bra julstämning. :D
Längtar ni också efter julen?




Dagens låt: Sex On Fire - Kings of Leon

Åsikter?
Författare: Kicki

jag längtar MASSOR efter julen, det är det bästa på hela året! :D

2008-11-11 @ 10:20:18
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0