I-landsproblem.

Just nu är vårt badrum och hallen utanför mitt rum helt upp och ner. Badrummet är, i stort sett, tömt på allt innehåll vilket istället provisoriskt har flyttats ut i hallen. Pappa har tapetserat den delen väggarna som inte är täckta av klinkers så nu får vi inte duscha där inne på ett tag. Hej fett hår! Det gäller också att komma ihåg att ta med alla flaskor, burkar, handdukar och dylikt med sig in i badrummet från hallen så fort man ska använda det... Plus att det inte längre finns någon spegel därinne - badrumsskåpet är ju också nertaget från väggen - så vill man spegla sig får man vackert göra det ute i hallen. Ljuset där är ju jättebra också! Man får se till att spegla sig under dom timmarna det faktiskt är ljust utomhus, det är nämligen bara då man ser något. Eller det kanske bara är bra, förresten? Kanske borde jag istället spegla mig i mörker, då är man ju lyckligt ovetandes om vad som faktiskt tittar tillbaka på en från spegelvärlden. Nu låter det som om jag har ett monster boendes i min spegel... Nej fy vad skumt det här blev nu! Jag ska nog gå och dricka kaffe istället.

Ikväll är jag barnvakt från 18.30, mysigt!




Dagens låt: New Born - Muse

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0