Hawt.

Nu i eftermiddags avslutade jag 'New Moon'. Det är nog tredje gången jag läst den? Jag är inte säker, ska läsa bok 3 och 4 igen innan jag gör ett definitivt uttalande. Som det känns nu är det dock min favorit i serien, vilket helt beror på att jag gillar Jacob så himla mycket! Jag blir så arg på Bella när hon bara offrar allt hals över huvud för Edward i slutet av boken och, i princip, kastar hela relationen hon byggt upp med Jacob i papperskorgen... Det känns svagt gjort av henne. Och jag tycker så synd om Jacob med!
Jag skulle själv vilja vara en vampyr, men jag skulle lätt välja en varulv över en vampyr anyday! Det är ju mycket mysigare att krama en kamin än en frys!?! Jag som är så frusen jämt också, helt perfekt. ;D

Btw, jag har ju alldeles glömt bort att berätta; Erik har köpt Guitar Hero! :D Både tvåan, trean och en gitarr (finally!). Det ligger i Skivarp och väntar på oss, vi måste bara få avin med posten så vi kan hämta ut det. Sen blir det lira av!




Dagens låt: Eyes On Fire - Blue Foundation

Åsikter?
Författare: Maria

När kan jag komma? ;)

2008-11-30 @ 21:28:34
URL: http://usedmusic.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0