Förvirrad start på veckan.

Imorse "försov" jag mig. Om man nu kan göra det när man egentligen inte har en särskild tid som man måste gå upp... Jag måste ha sovit riktigt tungt för det tog en halvtimme för klockradion att väcka mig! Vanligtvis tar det ca fem minuter. Jag bestämde mig för att snooza en gång till ("bara EN gång till...") och följden blev att jag somnade om igen och inte vaknade förrän strax efter nio. Med min klockradio kan man bara snooza en timme efter att man tryckt på snooze den första gången, alltså kan jag inte ha hört när radion gick igång en andra gång efter tio minuter och sen måste den ha stått på i en halvtimme till och efter det stängts av automatiskt. Utan att jag märkt det... Antingen var det så, eller så är den helt paj och gick inte igång alls. Men med tanke på att jag inte lyckades somna förrän vid två-tiden, trots att jag gick och lade mig halv elva så tror jag mer på att jag sovit ovanligt tungt. Jag kommer dessutom inte ihåg vad jag drömt vilket jag alltid gör annars.

Jag har inte kollat men febern måste vara borta eftersom jag inte känner mig varm och kall om vart annat. Däremot är jag ganska hängig fortfarande och blev nästan andfådd när jag stod och hängde upp tvätt efter frukosten... Jag har därför tagit beslutet att ta det lugnt idag. Har bara snabbkollat lite på platsbanken och sparat några intressanta annonser som jag ska ta itu med lite senare i eftermiddag. Nu är jag dock jättehungrig så jag tror bestämt att jag ska göra mig lite lunch!




Dagens låt: This Is The Life - Amy MacDonald

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0