Excitement is running high.

Gårdagens fina väder är som bortblåst. Hö hö. Jag gillar torra skämt! Nej men allvarligt talat så kan man inte tro att det var vindstilla och sol större delen av dagen igår. Vädret idag har gått tillbaka till samma gamla grå-blås-regn-stuk som det var hela förra veckan. Men ja... Det är ju mysigt så jag klagar inte!

Annars har jag inget spännande att berätta. Det har jag i och för sig aldrig nu för tiden så ni borde vara vana. Det här måste nog vara en av Sveriges tråkigare bloggar, helt seriöst. Jag gör ju ingenting...?! Går bara och driver dagarna i ända och när man gör det finns det ju inte så jättemycket att skriva om.

Jag tänkte i alla fall gå och stryka nu. Och så ska jag äta paj till lunch, när det blir dags.
Som sagt, spännande va?




Dagens låt: Love In This Club (Cover) - The Automatic


Åsikter?
Författare: Mariam

Haha, men ibland är det roligt att läsa "tråkiga" bloggar för det visar att inte bara en själv har ett "trist" liv.

Här regnar det också. Och jag som ska till komvux snart..suck. Har två prov. Eller ja..ett mini-matteprov(som jag inte har pluggat till) och ett engelska writings..=)



På tal om engelska writing, så har du kanske märkt att jag bloggar på eng nu för tiden? xD

2008-11-18 @ 12:39:13
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Kicki

jag tycker alltid att det är lika roligt att läsa dina inlägg. bara så du vet :P

2008-11-18 @ 15:17:09
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0