Citerat.

I min lilla kalender för 2008 så står det ett citat på varje uppslag, dvs ett citat för varje vecka på året. En del av dom är roliga, en del är tänkvärda och en del är helt obegripliga. Det här är, av olika anledningar, mina absoluta favoriter:

Det främsta syftet med barnkalas är att påminna dig om att det finns värre barn än dina egna - Katherine Whiteborn

Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken - Michael Pflegar

Den som inte åker vilse får inte se mycket - JOLO

En vän är en person som kommer nära när andra försvinner - Walter Winchell

En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv än för mig - Ambrose Bierze

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna - Oscar Wilde

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken - Joan Rivers


Tänk på det!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0