But your black on the inside.

Åkte till Ystad i förmiddags med hopp om att kanske någon liten butik behövde hjälp så här i jultider, men icke. Jag kammade noll som vanligt. Jag lade i alla fall två ansökningar på lådan som jag är ganska spänd över. Behöver jag be er hålla tummarna?

Jag traskade iväg till Åhléns och dom hade CD-rea. Tre för 100kr. Synd att det bara fanns en massa skit som Darin, Marie Picasso och allehanda skivor med barnsånger. Det blev istället, äntligen, Glasvegas! För 189 kr. Det är rena rånet för ett album! Jag hade fått den för en hundralapp på HMV.




Dagens låt: Bubble Wrap - McFly

Åsikter?
Författare: Mariam

Hehe, Bubble Wrap :D <3



Och oh ja, 189kr är skitdyrt för en skiva! skivor är så dyra nu för tiden. Jag önskar nästan att det inte fanns ned laddning program och bara skivaffärer istället:)

2008-11-04 @ 15:51:41
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: joey

VA?! den kostar ju 99 på cdon maaaalin!

2008-11-05 @ 13:33:00

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0