Besviiiiiiken!

Det är så här det blir när man är sjuk. Dvs. man vaknar okristligt tidigt, eftersom näsan är helt igentäppt, utan att kunna somna om igen. Det är andra morgonen i rad det blir så... När jag nu ändå var uppe så tidigt så bestämde jag mig för att lyssna på XFMs Breakfast Show, ända från starten klockan sex (UK time) vilket jag aldrig gjort innan eftersom det är alldeles för tidigt.
Så, jag går upp, gör frukost och tar in allt på rummet. Sätter mig bekvämt till rätta, öppnar XFMs webradio... Och vad hör jag? Jo, hela morgonteamet har ledigt och dom har därför tagit in en annan tomte som sitter där och tror han är rolig. Hur typiskt är inte det...? Jag stänger av.

Jaha, vad ska jag göra nu då?

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0