Advent.

Nu har jag officiellt startat julen 2008! Min nya julstjärna är på plats och jag kunde givetvis inte hålla mig från att sätta på lite julmusik också... :D Jag smygstartade med Fairytale of New York för några veckor sedan -bara för att det är den bästa jullåten ever- men nu kör vi på riktigt. Sleigh Ride, When Christmas Comes To Town, Rockin Robin och alla andra klassiker! Mysigt värre. Synd att snön kom förra helgen bara, hade varit perfekt med ett vitt täcke utanför fönstret just nu. Och för första gången på länge så känner jag mig lycklig, på riktigt! Oh så härligt!






Dagens låt: Sleigh Ride - Elliot Minor

Åsikter?
Författare: Mariam

Vad fint det ser ut!

ooo din dagens låt är en "Eliot Minor", det har jag inte alls lagt märke till innan.



XD

2008-11-30 @ 02:18:57
URL: http://misswicked.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0