Trött.

Nu är jag trött. Riktigt redigt jäkla trött! Hade först tänkt dricka en kaffe och stanna uppe till tre men jag orkar inte. Tänkte bara författa ihop ett litet inlägg och sen är det godnatt och nattmössa på.
Familjen kom inte hem idag, tydligen. Snällt att dom hör av sig och berättar så man vet...Men ja, jag klagar inte över två hela dagar ensam i huset utan skrikiga barn och lata mammor. Jag fördrev kvällen med att kolla på dom två första avsnitten av Skins och lite extramaterial. Härligt!

Imorgon ska jag städa badrum och planera veckan. Sen vet jag inte mer som behövs göras... På måndagar brukar jag annars plocka undan all skit som familjen asat fram från alla hörn och vrår jag inte visste fanns i huset, diska och tvätta. Men eftersom det bara har varit jag hemma så finns det ingen disk, ingen har stökat till och det finns nog inte tillräckligt av min smutstvätt till en maskin. Dessutom kommer det ju bli stökigt i huset imorgon ändå så vad är poängen med att städa jättenoga om det sen blir stökigt igen? Får bara göra om allt på tisdag ändå. Så ja... Det är det.
Antar att det är jag som kommer få tänka ut lämpliga platser att ställa undan all campingskit på också. Som om det finns fler ställen att lägga grejer på i detta hus! Rensar dom aldrig ut?!
"Malin, kan du bära in alla grejer från bilen? Jag lägger mig och kollar på tv för omväxlingsskull. Jag har ju fått ta hand om barnen hela helgen nu så det är väl bara rättvist att jag slappar och du gör allt som jag inte orkar, eller hur?" Ungefär.

Sen tänkte jag ta tag i att bestämma exakt datum när jag kommer hem i augusti (det ni!), om jag kan åka till Newcastle och så hälsa på Jenny i Bristol i juni! Lika bra att ta allt på en gång så det blir avklarat, jag gillar inte att prata om saker haha. Det kanske märks?

Nu ska jag sova. Godnatt!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0