Soligt värre.

Än så länge har dagen varit dömysig. Jag gick en snabb promenad till Tesco i förmiddags och köpte mjölk, kattmat (Theo hade inte köpt mer mat till Boots så för att han inte skulle svälta var jag tvungen att köpa något till honom, stackarn!), Ben&Jerry's glass, nötter och första säsongen av Skins. Det var inte alls planerat att jag skulle köpa Skins, men boxen kostade bara £10 så jag kunde inte låta bli... Nu är lördagskvällen räddad i alla fall!
När jag kom hem bytte jag om och gick direkt ut på baksidan där jag lade mig och lapade sol i ett par timmar. Sen gick dessvärre solen i moln så det var ingen särskild poäng med att ligga kvar där ute. Så jag gick in och parkerade mig här framför aparauten istället. Jag överväger dock starkt att snart gå en liten runda... Och så måste jag städa upp lite köket eftersom jag stökade till där innan, hehe. För omväxlingsskull får jag städa upp efter mig själv, BARA mig då, och inte alla andra. Familjen Shum är ju, som bekant ute och campar och kommer nog inte dyka upp förrän imorgoneftermiddag så det är lugnt och skönt här hemma med. Jag kan spela hur hög musik jag vill, springa naken genom huset och skita i att släppa in Boots så fort han står och trampar utanför badrumsfönstret. Inte för att jag brukar vilja springa naken genom huset, men det är själva principen att jag faktiskt kan göra det ifall jag skulle vilja som är schyst att veta.



Dagens låt: Your Love Is A Lie - Simple Plan

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0