Slutet är nära.

Sista dagen som tonåring. Japp, jag blir 20 år imorgon. Det känns verkligen inte så... Jag fyllde ju nyss 18! Det var ju bara ett halvår sedan. Och det var också bara ett halvår sedan jag fick mitt körkort. Och tog studenten. Och flyttade till London. Tiden går alldeles för fort.
Det känns som att från och med imorgon så kommer jag inte kunna göra alla barnsliga saker som jag fortfarande tycker om att göra. Nä, från och med imorgon så måste jag uppföra mig mer vuxet och moget än vad jag någonsin behövt göra innan.
Men vet ni vad, jag tror jag skiter i det för jag känner mig mer som 17 än 20, fortfarande. Även om jag inte ser ut att vara 17 så är själen fortfarande det och förhoppningsvis får den förbli det än i några år!

Tack för alla fina födelsedagskort jag fått, än så länge. Jag hade inte väntat mig att få några alls, förutom från familjen, så det var en glad överraskning. Tack så jättemycket!

Åsikter?
Författare: Sessan

Aah, fyller du år! GRATTIS!!! :D :D Men du, jag fyller 25 i år men känner mig fortfarande som 16-17, så du är inte ensam, haha. Flumma på, du! XD

2008-05-15 @ 01:01:43
URL: http://sessisen.blogg.se
Författare: Sarah

Grattis Malen! :-)

2008-05-15 @ 06:25:07
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0