Skins.

Jag är kär! I 'Skins', alltså, så du behöver inte oroa dig mamma lilla. Jag satt uppe till klockan två inatt och kollade på hela första säsongen... Jag satt som klistrad hela tiden! Såååå bra. Dom bästa avsnitten var nog Tony's, Cassie's, Effy's och så det sista. Michelle's var ganska bra också förresten. Inte för att dom andra var dåliga, men dom fem var snäppet bättre!

Jag åkte in till Kingston innan idag. Var där i cirka 45 minuter! Jag skulle shoppat men jag orkade inte särskilt länge. Jag köpte födelsedagspresent till mamma, vilket var det viktigaste, och sen gick jag in på HMV och kollade om dom hade säsong 2 av Skins (Haha, addicted!) men det hade dom inte. Efter det tappade jag väldigt plötsligt orken att gå i affärer och trängas med alla andra människor... Så jag gick in en snabbis på Boots (köpte inget) och en snabbis på Primark (inget där heller) och sen åkte jag hem igen.

Så nu sitter jag här igen, fortfarande ensam hemma, med en kaffe bredvid mig och slappar. Jag undrar när familjen Shum har tänkt att komma tillbaka... Jag hoppas på imorgon men intalar mig själv att det nog blir i eftermiddag så jag inte blir alltför besviken ifall dom nu kommer hem idag.



Dagens låt: Teenage Dirtbag (live) - Girls Aloud

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0