McFly <3

Idag är det 66 dagar kvar.

Och jag är kär i McFly igen! Såååå härligt det känns. Enda som känns dumt är att jag inte har några gig med dom inplanerade än... Men det dröjer väl förhoppningsvis inte så länge. Kanske redan till vintern?! Beror på när nya datum släpps och sådär så vi får se.
Och så har jag lämnat ifrån mig mina dvd:er så jag kan inte titta på några av livekonserterna heller! Jag har inte kännt för att se dom på månader och nu, när jag väl vill, så har jag dom inte här längre! Suck.

Veckan har varit upp och ner so far. Ena stunden så har barnen och jag jättekul, sen kan det slå om på några få sekunder och jag vill bara åka hem. Jag tycker bättre om dom när dom går i skolan och är borta större delen av dagen... Men det är i alla fall bara fredag kvar! Sen blir det partaj på kvällen så då ska jag och Josefine glömma våra sorger och dansa på KOKO natten lång. För sista gången... Slutet på en era!!! Sorgligt.

För övrigt är jag väldigt exalterad över att Elliot Minor kommer till KB i Malmö den 11 december. Väääääldigt exalterad!



Dagens låt: Chills In The Evening - McFly feat. V

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0