Kaos.

Yes box nu är familjen tillbaka. Med buller och bång! Ian kom först och började bära in grejer från bilen. Tio minuter senare kommer resten av familjen in och Theo är, förvånande nog (NOT!), upprörd över något och skriker på Ellie. Ellie kommer upp och knackar försiktigt på dörren och frågar om jag kan hjälpa till att bära in saker från bilen... Snacka om grejer alltså! Och vilken hög med tvätt... Efter ett tag så lungar Theo ner sig och frågar hur min helg varit och berättade lite vad dom hade gjort osv. och så hjälpte jag till lite mer med att plocka undan grejer och sådär.
Det är en del saker kvar där nere fortfarande men jag har tagit en liten paus eftersom jag inte känner mig helt hundra idag, som sagt.
Åh det är så fint väder idag... Jag vill sola i trädgården igen men jag vågar inte riktigt gå ut och lägga mig där nu när alla är hemma plus att det står en del stolar, tält och annat skrafs där också.

Hejsvej!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0