Hmm.

Hej hej hallå. Hoppas ni mår bra för det gör i alla fall jag. Snabbgenomgång av de senaste dagarna:


Söndag: Soccer Six i Millwall med Josefine. Vi åkte dit för att se kändisarna göra bort sig på fotbollsplanen. Det var bl a McFly, Babyshambles (med Pete Doherty, mind you), The Wombats (utan Murph...), skådespelare, The Automatic och massa andra kändisar. Vi kände dock bara igen en bråkdel av dom men misstänkte att de flesta varit med i någon form av realitysåpa.

Vi hängde lite utanför innan det öppnat och blev, i stort sett omringade, av kändisar. Och vi träffade Tord från The Wombats!!!!!! Sån söt kille. Vi pratade norska/svenska med honom eftersom han är från Norge, därav namnet, och han var så gullig... Jag och Josefine blev jättekära i honom, haha! Och jag gjorde bort mig som vanligt men det är en annan historia. Det var nog det mest spännande som hände. Men vi såg Justin Hawkins på nära håll, han gick precis bakom oss, Joe Dempsey från Skins kom med sin flickvän, bassisten från The Enemy var också där... Vi blev båda jätteuppskruvade, haha! Men det var kul. Sen satt vi och asgarvade åt alla spelarna. Kul söndag men hela arrangemanget var lite väl långdraget.


Måndag: Jag vaknade och var på uruselt humör och jättetrött efter helgen som gått. När jag väl var ensam i huset så drämde jag med sakerna och var arg på hela världen. Stackars Boots flydde snabbt ut genom dörren och jag klandrar honom inte. Det kändes lite bättre efter att jag fått ett oväntat paket på posten och dessutom bokat min flygbiljett hem i augusti. Den 3:e, som sagt!


Tisdag: Vanlig dag och vi gick till skolan eftersom det var fint väder. Jag glömde bort att vi numera ska gå när det är fint väder på morgonen så jag hade inte fixat mig alls och fick gå ut med glasögon och nada smink, toppen.
När jag hämtade Josie efter hennes percussion-klubb så hade vi följande dialog:

Josie: (sjunger) "I just want to hmm on the beach, I just want to hmm on the beach."
Jag: (säger inget men ger henne en konstig blick)
Josie: Malin, vet du varför jag sjunger hmm mitt i? Det är ett fult ord med!
Jag: Jasså...
Josie: Vill du veta vilket?
Jag: Nej tack, det vill jag inte!

Jag undrar var hon lärt sig den sången...

På söndag ska jag och Josefine äntligen åka iväg till Brighton, kolla på havet och allt det dära. Så håll tummarna för fint väder, allihopa!



Dagens låt: Heart Of Glass - Blondie


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0