Happy Birthday!

Det har varit en helt okej födelsedag, särskilt med tanke på att i stort sett alla jag känner befinner sig i ett annat land.
Jag fick två presenter av Ellie och Josie imorse. Ett fint skrivblock med hundar (surprise!) på av Ellie och en nyckelringsbjörn av Josie som heter Horace. HAHAHAHA! Bästa namnet ever. Det ska jag aldrig döpa mina barn till. Men han är ganska praktisk, Horace, för nu hittar jag nycklarna jättelätt i väskan.

Nu ikväll så har jag fått klassisk engelsk födelsedagstårta, dvs. köpt i mataffär (!), med ljus och allt som jag fick blåsa ut och så sjöng dom 'Happy Birthday' för mig. Det var faktiskt jättemysigt och Ellie och Josie underhöll oss alla (mig, Theo och Ian) med diverse påhitt. Jag fick bland annat ett band fastsatt på glasögonen, kanonsnyggt.
Imorgonkväll ska vi gå på restaurang också.

Själv så gick jag till Tesco och köpte mig senaste numret av NME och boken 'The Notebook' så nu har jag lektyr att läsa igen. Ser fram emot att läsa 'The Notebook' och jag hoppas att den inte "förstör" filmen eller hur man ska uttrycka det. Det kan ju bli lite knasigt ibland när man läser en bok som blivit film eller ser en film som bygger på en bok, man jämför ju antingen den ena eller den andra med varandra.

På söndag ska jag dra med Josefine på Soccer Six i Millwall. Vi ska se McFly, Babyshambles, The Wombats, Skins-skådespelare, såpaskådespelare, Get Cape. Wear Cape. Fly och massa andra spela fotboll för välgörenhet. Ska bli jättekul! Hoppas på fint väder bara så håll tummarna allihopa.

Nu ska jag hoppa i duschen innan Heroes. Ciao!



Dagens låt: Teenage Dirtbag (live) - Girls Aloud

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0