Gurka...

Igår eftermiddag var lite jobbig. När jag satt på mitt lilla skokartongsrum så blev jag, bara sådär helt plötsligt, jättesugen på inlagd gurka. Svensk, god inlagd gurka. Mmmm! Det var ganska jobbigt för jag blev inte av med begäret heller. Om jag hade haft inlagd gurka hade jag nog kunnat äta en hel burk. Men det hade jag ju inte så istället fick jag ta det enda som jag kunde tänka mig istället: kaffe. Japp, jag gjorde en kaffe istället för att äta inlagd gurka som jag inte hade. Och nej, jag förstår inte heller varför jag valde just kaffe av allt jag hade kunnat välja.

Josefine, Those Dancing Days kommer till Club NME den 11 juli. Bara så du vet.




Dagens låt: Standing In The Way Of Control - The Gossip


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0