Boots.

Jag glömde ju berätta om en liten incident som inträffade i lördagskväll. Det var bara jag och Boots hemma. Jag hade precis släppt in honom genom Ellies fönster och han hade gått ut i hallen och satt sig precis utanför dörröppningen. Jag gick ut ur rummet efter att ha stängt fönstret och precis när jag går ut i hallen ger Boots ifrån sig värsta kattskriket (ni vet väl hur en katt låter i slagsmål?) och attackerar min högerfot. Jag såg bara en vit-svart röra i ena ögonfrån, kände att jag fick flera feta rivmärken på foten och sen rusade han ner för trappan. Jävla katt!!
Jag rusade efter, slängde ut han genom bakdörren och sen fick han inte komma in på hela natten. Och nej, kom inte och säg att det är synd om Boots för han förtjänade det! Han attackerade min fot helt utan anledning. Det enda jag kan komma på som anledning till varför han gjorde det är att han, av någon anledning, blev rädd när jag gick ut ur rummet.

Jag är fortfarande sur på honom.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0