Söndagsdepression.

Jaha, söndagkväll igen. Helgen är slut, IGEN. Och jag känner som vanligt för att gråta... Snälla, kan vi spola tillbaka till den här tiden fredagkväll? I fredags klockan 20:30 så kom jag till Sainsbury's i Tooting där Josefine stod och väntade på mig och vi hade hela kvällen och HELA helgen framför oss. Och KOKO var SÅ kul! Fast det slutade mindre bra med Oliver och allt vad dom hette, men det var INTE mitt fel. Josefine bjöd mig på Burger King på lördagen för att gottgöra mig. Åh ni skulle bara veta hur gärna jag vill berätta om allt som hände runt klockan tre på lördagsmorgonen, hahahaha...! Men det skulle inte vara särskilt snällt mot lilla Joey så jag håller mun.

Idag var det ju meningen att vi skulle simma men eftersom vi (Josefine) var lite ömma och blåmärkta efter fredagen så ville vi inte visa upp oss i bikini för allmänheten. Vi bestämde oss för att ta en lååångpromenad i Wimbledon Park istället. Det var bara det att det var världens hemskaste busväder idag, det har blåst och regnat och varit hemskt ruggigt. Så vi gick och fikade istället... Heja oss och våra fettvalkar! Vi satt där i ett par timmar, sen gick brandlarmet så alla fick gå ut. Vi gick då till vårt kära Burger King på andra sidan gatan och satt där vid vårt bord i TRE timmar och snackade skit om allt och inget. Naturligtvis passade vi på att ta både en glass och en stor pommes var. Så var det med den nyttiga söndagen och "Beach 2008". Usch så deprimerande...

Nu vet jag inte vad jag ska göra... Bada kanske? Jaa, det var en bra idé! Jag behöver värma upp mig själv lite, känner mig så frusen idag. Vi hörs!


Dagens låt: Sofa Song - The Kooks

Åsikter?
Författare: Emma

Oj, jag vill veta vad som hände.. Ih, ni var ömma och blåmärkta? Nu blir jag faktiskt lite orolig. Ta hand om dig/er! :)

2008-03-16 @ 23:31:02
Författare: joey

hahahahhahaha

2008-03-23 @ 13:39:04

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0