Onsdag.

Onsdag, halva veckan har gått. Om man varit lite mera pessimistiskt lagd så skulle man säga att halva veckan är kvar. Men, som den sanna optimist jag är, så ser jag livet från den ljusa sidan istället.

Just nu känns det som om jag har tusen tankar och känslor som vill ut men jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ord på dem så ni förstår hur jag känner mig. Tro nu inte att jag är en sådan där svår, filosofisk person för det är jag inte. Men vissa dagar så tänker man helt enkelt mer än andra.
På tal om hamstrar, fasiken vad kallt det är! Att ha tätade fönster i det här landet är tydligen sällsynt, var man än bor. Och eftersom det blåser storm ute, och har så gjort de senaste dagarna, så kan ni tänka er hur det drar här inne! Mitt rum ligger naturligtvis i blåstens motsatta riktning så det drar extra mycket på denna sidan av huset.
Jag sitter mest här och knappar på tangenterna för att jag inte har något bättre för mig så ni får stå ut med det torftiga innehållet i dagens inlägg!

En sak är jag lite besviken över. Jag har inte sett en enda kändis, någonstans, sedan jag kom hit till London och då menar jag främst ute på stan. Jag har ju sett kända personer när jag varit på gig och så men det är inte samma sak, då vet man ju att man ska se den och den personen. Varenda gång jag shoppar på Oxford street så hoppas jag att det ska dyka upp ett känt ansikte bland alla miljoner främlingar i folkmyllret men icke sa nicke. Men, hoppet är ju det sista som lämnar människan.

Nu ska jag vidare. Tjollahej!


Dagens låt: The Beginning of The Twist - The Futureheads


Åsikter?
Författare: Mariam

där sa du ett sant ord!
finns det liv så finns det hopp, du kommer säkert träffa nån kändis snart;)

2008-03-12 @ 21:48:31

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0