Men's needs, women's needs, whatever!

Tänkte bara titta förbi lite snabbt och säga hej. Det var ett tag sedan sist, insåg jag nu precis när jag gick in på bloggen. Förra veckan var otroligt händelserik och det kändes som om jag flängde fram och tillbaka överallt och städade varenda vrå av huset. Nu är det dock ny vecka och det är inte alls samma tempo... Har inte haft något att göra sedan efter lunch idag, och det är bara tisdag! En normalt slapp vecka, alltså.

Och Maria har installerats ovanför Olive Gardens. Får väl se hur det utvecklar sig, just nu är hon ganska underbetald låter det som... Hon tjänar mindre än mig och måste fixa egen mat, vilket inte jag behöver. Det är i allafall kul med en till vän här som man kan ringa när man har tråkigt!
Jag tänker inte berätta något om Ting Tings på KOKO i fredags, låter den historien vara osagd vilket nog är bäst för dem flesta öron.

Har även fått ett nytt smeknamn: Mal. Haha! Josie frågade mig en morgon förra veckan när vi gick in genom skolporten om hon fick kalla mig Mal. "Det är ju lite kortare än Malin!" Mitt namn är ju verkligen SÅ långt redan från början så två bokstäver gör ju jättestor skillnad liksom. Men jag sa att hon visst fick kalla mig det om hon ville så nu säger hon det lite titt som tätt.

Imorgon ska jag också boka flygbiljetterna hem till april! Det är ju bara en månad dit! Och bara tre veckor tills familjen kommer och hälsar på här i Låndån. Har redan börjat tänka ut hur vi ska ta oss runt för att se så mycket som möjligt på den korta tid dem är här.
Har precis gjort en kopp te så jag kan kurera min hals som, återigen, känns som sandpapper och ska även försöka mig på att sätta ihop en lista med skivor jag måste köpa dem kommande veckorna framöver. Tänkte försöka köpa en hel del nu så jag kan transportera hem dem med familjen och ta med några själv också när jag åker hem ett par veckor senare.


Dagens låt: Golden Skans - Klaxons

Åsikter?
Författare: Mariam

låter som om du har mycket skivor O.o

2008-03-05 @ 15:44:34
Författare: karin

Jag hade hellre jobbat underbetalt än med barn hahahaha...!Hörde att du va jättefull i fredags? rätta takter malin! Hälsa maria:) kram karin

2008-03-06 @ 18:10:16

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0