Tja.

Idag är det 60 dagar tills jag åker hem. Dvs. en dag mindre än igår. Det går framåt!

Jag hade sovmorgon idag vilket var väldigt skönt men på något sätt så hade jag ändå inte tid att slappa så mycket som jag tänkt att jag skulle göra. Det blev lite stressigt på eftermiddagen. Jag gillar inte onsdagar. Josie har ingen klubb på onsdagar numera men däremot har Ellie börjat med en basketklubb OCH trumpetlektioner. På samma dag. Smart tänkt av familjen (igen!) liksom. Vi har en kvart på oss mellan basketklubbens slut och trumpetlektionens början. När den är slut så har vi en timme på oss att laga och äta middag innan Brownies börjar. Stackars barn!

Nästa vecka åker i allafall Josie och hennes klass till Dorset från måndag till fredag så det kommer bli ganska slappt och skönt hemma med bara Ellie. Hon har lite mer självdisciplin än Josie. Man måste säga till Josie exakt allting hon ska göra och sedan tjata på henne för att se till att det verkligen blir gjort. Ellie är lite mer självständig och man behöver inte tjata på henne riktigt lika mycket.

Tröttheten håller på att ta över så jag tror nog att jag ska knyta mig. Funderar på att åka till Kingston imorgon. Eller kanske Wimbledon... Jag måste ha lite nya sminkgrejer och sådär. Jag har förbjudit mig själv från att köpa fler skivor, dvd:er och böcker innan jag åker hem. Dom enda skivor jag får lov att köpa är Fratellis nya (nästa vecka), McFlys nya (21 juli), Go:Audios singel och Elliot Minors singel. Det kommer bli tufft.


Hejdå!




Dagens låt: Made Up Stories - Go:Audio


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0