Jonas Brothers.

Okej, nu är det illa. Jag är besatt. BESATT. B.E.S.A.T.T. På riktigt. Jag lyssnar fortfarande på JB, non-stop sedan i onsdagskväll. Jag kan inte, vill inte och tänker inte lyssna på något annat. Men det är nästan lite läskigt, det känns värre än när jag upptäckte McFly. Mycket värre!

Jag laddade ner Camp Rock i fredagsnatt och kollade på den i lördagskväll. För er som inte vet så är Camp Rock Disneys nästa storfilm som går i stil med High School Musical och dylikt men den utspelar sig på ett musikläger. Joe Jonas spelar en av huvudrollerna och hans bröder är också med på ett hörn men det är mest Joe. Och jag klagar inte! Hehe. Fast han är lite yngre än mig... Fy vad fjantig jag är nu! Bli helt fangirly över tre små pojkar från New Jersey som är 15, 18 och 20. Men det skiter jag i! Joe Jonas <3. Hahahaha! Jag lägger in en bild från filmens bästa scen så får ni se själva. För övrigt fick samma scen mig att hyperventilera, på riktigt!

Joe Jonas i Camp Rock.
Kolla på honom!!!!!!!! Den som inte blir knäsvag, räck upp en hand!




Dagens låt: Australia - Jonas Brothers

Åsikter?
Författare: Kicki

han är faktiskt ganska gullig. ;P

2008-06-30 @ 11:39:53
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Sessan

Jisses, Malin. Nog för jag tycker de är lagom bra men du måste fått JB-virus eller nåt! xD

räcker upp en hand Han är ju söt, men gör mig långt ifrån knäsvag.

Men du, det är luugnt att va fangirly ibland och yngre pojkar skadar inte! Själv har jag alltid fallit mer för yngre grabbar, o jag känner ju mig inte som 24 nästan 25 heller för den delen...

2008-07-02 @ 00:42:33
URL: http://sessisen.blogg.se/
Författare: Räcker upp en hand också

Han är bara för sööt. Jag är bara 12 år :o och han är ju licksom 19 år gammal men jag bryr mig inte om de.

2008-08-11 @ 20:24:25

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0