Hello Beautiful.

38 dagar kvar.

Senaste nytt i skivhyllan: Jonas Brothers. Wiho, mina nya favoriter! Har lyssnat non-stop sedan jag laddade ner deras skiva igårkväll... Och kollat på deras youtube-videos, haha. Jag undrar fortfarande om det är fel att vara lite förtjust i Joe när han är tre år yngre än mig?

Igår var Josie "sjuk" igen. Vi har äntligen kommit fram till att det mer är mental magont än fysisk magont så Theo följde med till skolan imorse för att prata lite med lärarna. Det är ganska ofta som hon är ovän med den och den tjejen i skolan, pratar inte längre med den och den men sen är dom helt plötsligt vänner igen nästa dag så det har med största sannolikhet något med det att göra.

Nu är det snart helg igen! En och en halv dag kvar. Jag har ändrat om lite i mitt "schema" och bestämt mig för att provpacka allt den här helgen istället för nästa. Det blir också lite shopping i Kingston på söndag men jag försöker hålla i pengarna så gott det går nu för tiden så jag ska bara köpa lite småsaker.


Finns inte så mycket mer att säga.




Dagens låt: When You Look Me In The Eyes - Jonas Brothers


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0