Hej Sverige!

62 dagar.

Det har varit en ovanligt bra måndag. För en gångs skull! Och jag har egentligen inte ens sovit ordentligt inatt så jag har ingen aning om varför jag varit på helt okej humör hela dagen. Men jag klagar inte.
Huset såg extra hemskt ut imorse eftersom det inte blev särskilt mycket städat förra veckan när jag hade barnen hela dagarna så jag kunde inte fuska något alls idag, hehe.
Imorgon ska barnen sova hos Ian och han tar dom till skolan på onsdagmorgon. Vad betyder det? Huset för mig själv på tisdagkväll och sovmorgon på onsdag! Wihooo! Har inte haft sovmorgon en vardag på evigheter så det ser jag fram emot väldigt mycket.
Ikväll fick jag också lön för förra veckan; £100! Extra eftersom jag varit med barnen och jobbat ganska många timmar mer än vad jag brukar. Välkommet tillskott till kassan.

Det var nog inte så mycket mer än det. Och just det, kom ihåg; WE DON'T CARE!



Dagens låt: One For The Radio - McFly

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0