Hallelujah!

Vet ni, idag är det bara 42 dagar kvar! Det betyder att det snart är mindre än 40 dagar kvar, vilket betyder att det kommer kännas mycket mindre när 40-strecket är passerat, vilket betyder att jag kommer vara superglad den dagen! Så därför ska jag fira lite extra på onsdag.

Lördagen var sjuuuuukt slapp och ibland lite smått långtråkig men det var ändå jätteskönt att inte ha något alls att göra. Det har varit några hektiska veckor och framför allt hektiska helger på sistone så det kändes bra att inte behöva göra något alls. Jag hade pyjamas på mig hela dagen och lämnade inte min kära laptop en minut, nästan. Jag gick bara ut ur rummet för att köra en maskin tvätt, äta och gå på toa. Annars låg jag i sängen med rullgardinen nere och bara sket i allt som hände utanför min sovrumsdörr.

För övrigt så har jag tagit ett beslut. Ett beslut att lägga ner bloggen. Detta kommer ske i samband med min hemkomst. Det finns en del olika anledningar till detta men först och främst är det för att jag skapade denna blogg för att ni där hemma skulle kunna läsa vad jag har för mig här borta. Och det finns inte riktigt lika stort behov av en sådan blogg när jag är hemma i Sverige igen. Men ja, jag tänker vara lite kryptiskt och säga att det ändå inte är slutet på det här. Hehe. Mer säger jag inte, ni får vänta och se.

Jag ska snart slå en pling till Maria (om inte hon ringer först) och se vad vi ska hitta på idag. Själv är jag väldigt sugen på Starbucks. Jag har bara fem pund i plånboken så ett besök på fiket i Raynes park hade inte suttit fel. Oyster-cardet är tomt på pengar också så jag kommer ändå inte så mycket längre. Isåfall måste jag gå. Palla.

Nej ni.



Dagens låt: Two Doors Down - Mystery Jets
Dagens program: The Big Bang Theory (LoLz, fnizz)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0