53 dagar kvar.

Tiden går inte fort nog. Samtidigt går den jättejättefort och det är jäkligt läskigt! Men den kan gärna få gå fort fram till den 3:e augusti, sen kan den få gå hur långsamt den vill igen, tycker jag.

Sverige vann igår! Det kändes bra. Jag var den enda som kollade på matchen så jag satt i mitt lilla rum med min lilla, lilla tv men det gick bra ändå. Jag fick dock jubla vääldigt tyst över målen eftersom Ellie sov i rummet bredvid, haha. Spanien på lördag blir tufft men hoppet är ju det sista som lämnar människan...

Imorgon ska jag åka till Kingston och shoppa. Jag har gjort en låång lista och planerar inte att komma hem med ett enda pund kvar i plånboken. Va, tänker ni, hon skulle ju inte köpa en pinal till om det inte var absolut nödvändigt. Vissa av sakerna är jag faktiskt i behov av och resten tänker jag använda till att byta ut stora delar av min sk Englandsgarderob som jag är fruktansvärt trött på. Och eftersom jag fr o m den här helgen inte kommer att vara ute och fara riktigt lika mycket som jag brukar så kan jag lika gärna lägga pengarna på kläder. Bra uttänkt va?
När jag väl kommer tillbaka hem så är projekt ett att rensa i garderoben. Känns som det inte har blivit gjort på flera år och det ser jag fram emot... Jag vet inte om det beror på att familjen här aldrig rensar någonstans utan bara köper nytt, nytt, nytt utan att göra sig av med det gamla först, som jag känner något slags behov av att rensa i alla hörn.
Men ja, en ny garderob ska delvis inhandlas imorgon alltså.

För övrigt så är mitt nya favoritprogram Top Gear.
Hejdå!



Dagens låt: Who's Da Man - Elias feat. Frans (Passande, eller vad säger ni?)

Åsikter?
Författare: josefine

jag älskar top gear!! såg du när han åkte runt i den där minibilen som fick plats i en hiss? hysteriskt roligt ^^

2008-06-20 @ 14:03:35

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0