36 dagar, mina vänner.

36, 36, 36, 36. Snart bara en endaste liten sketen månad! Sen blir det Sverige och allt som är svenskt och hemma för hela slanten.

Idag var det ju så att jag skulle packa ihop varenda pinal för att se hur mycket väskan vägde. Det blev inte riktigt så. Jag har istället packat ner allt som jag inte behöver ha framme i rummet! Jag tog först fram alla grejer från lådorna under sängen, rensade ut och kastade bort osv. Sedan gjorde jag en hög med det som jag inte använder så ofta men ändå måste ta med hem och en annan hög med sådant som jag använder ganska ofta och inte kan packa ner än. Sen packade jag ner den första högen och lade tillbaka allt det andra. Jag har ju i alla fall börjat så det får väl ses som något positivt?

Jag är jättesugen på starbucks men jag vet inte om jag känner för att gå till Tesco bara för att köpa en kaffe... Den kommer vara slut innan jag kommer hem igen ändå så känns sådär lagom lönt.

Annars är det fortfarande Jonas Brothers som gäller. Dom spelar tydligen i Stockholm idag. Kul för dom.

För övrigt så har jag skaffat facebook. Den enda kommentaren jag har till det är att jag föll för grupptrycket.



Dagens låt: Kids Of The Future - Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0