YES!

Som ett mini-litet avbrott i min Jonas Brothers-hysteri tänkte jag bara meddela att jag, för i stort sett första gången i mitt liv, vunnit en tävling! Japp, jag har vunnit två styckna biljetter till iTunes Live Festival i Camden på söndag med Elliot Minor och Kids In Glass Houses. YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Jag tar med mig Maria dit så tyvärr, ingen chans för er att få följa med. Det gjorde min dag, kan jag säga.
Den andra grejen som också gjorde min dag var när Josie kom ut efter sin dramalektion iklädd sin "kungautstyrsel", som jag tyckte var något för liten igår när hon provade den, i trasor eftersom sömmarna spruckit. HAHA! Vilken syn det var! Hon hade tagit skoluniformskjolen över huvudet och hade den som någon slags cape eller sjal så att inte revan över bröstkorgen skulle synas... Hihi!

I alla fall. Nu tänker jag återgå till JB!

Puss och kram skumbanan!




Dagens låt: Play My Music - Jonas Brothers (Camp Rock Soundtrack)

Åsikter?
Författare: Mariam

Du är verkligen inne i det här med JB :)

grattis till tävlingen btw!

2008-07-04 @ 21:15:10
URL: http://misswicked.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0