This is real, this is me...

...I'm exactly where I'm supposed to be.

Förutom att jag är i fel land. Annars är allt kanooon! Sommar, sol, Jonas Brothers, vatten, solbränna och massa frukt. Jag kör den gröna linjen nu, vet ni, och det går faktiskt ganska bra. Det enda som fattas är lite motion men det kommer kanske så småningom det också.

Den ukrainske trädgårdsmästaren är här fortfarande. Jag har kanske inte berättat om honom? Han kom i alla fall igår, klockan åtta och började riva upp halva trädgården. Fy vad han jobbade hårt! I stort sett non-stop mellan åtta och fem och bara en jättekort lunchrast och det var ju tungt arbete han höll på med också. Han kan inte mycket engelska heller, men han har lärt sig säga mitt namn ganska bra haha. Jag tror han heter Igor, men jag är inte säker. Han är i alla fall en snäll, gammal gubbe. Men Boots är såklart livrädd för honom så han gömmer sig hela dagarna och kommer fram igen när Igor har gått hem...

Annars har det inte hänt något särskilt, tror jag. Vad händer i Sverige?

Puss och kram.



Dagens låt: Gotta Find You - Joe Jonas (Camp Rock Soundtrack)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0