Radio:ACTIVE.

Om sju minuter är det exakt, EXAKT, en vecka tills planet från Gatwick lyfter hemåt Sverige, förhoppningsvis med mig på också. Och alla mina tre biljoner grejer jag tänker ha med mig hem... Rensade bland kläderna idag och det blev inte så värst många plagg. Hehe.

Eftersom det är den 20 juli idag så fick jag traska iväg till vår lokala newsagent och inhandla 3 styck The Mail On Sunday eftersom dom ger bort McFly's nya album. Det kostade mig £1.50 per tidning, billigaste skivan jag inhandlat någonsin! Dock kommer det ju en deluxe version i september med dvd och 32-sidigt albumkonvolut och så vidare som jag också kommer att köpa.

För övrigt har jag idag beställt mer JB grejer från deras hemsida, hehe. En till tygväska, ett armband till, förbeställt nya albumet (huvudanledningen) och så det bästa, en Bonus Jonas-tröja med Frankie på! Haha, den är skitsnygg! Jag ser det som en välkommen hem-present till mig själv.

Nu ska jag kolla på Camp Rock, för femtielfte gången. Morsning!




Dagens låt: Poor Unfortunate Souls [The Little Mermaid Soundtrack] - Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0