People change and promises are broken.

29 dagar mina vänner!!! Mindre än en månad och imorgon är det EXAKT fyra veckor tills planet lyfter från Heathrow. Jag är otålig.

Tänkte bara berätta om min supermysiga dag jag hade med Ellie igår. Hon var hemma från skolan eftersom hon tydligen hade kräkt i torsdagskväll och hon har även varit lite allmänt risig tidigare i veckan. Hon var däremot ganska pigg ändå även fast hon fick lite småont i magen emellanåt.
I allafall, vi började dagen med att kolla på Camp Rock i mitt rum. Ellie visste redan vad den handlade om och kunde några låtar eftersom hon kollat upp det på youtube och så men den har ju inte visats på engelska Disney Channel än så det var kul att se den med henne. Vi fnissade åt Kevins korkade repliker och sjöng med i låtarna så gott det gick, haha.
När filmen var slut bestämde vi att Josie kan få behålla Nick, så tar Ellie Joe (jag gav motvilligt med mig) och så får jag Kevin. Ganska bra deal, haha. Sen åt vi lunch och bestämde att vi skulle baka på eftermiddagen.

Jag var tvungen att hämta Theos kemtvätt som jag lämnat in i torsdags så vi tog därför en promenad ner till Motspur Park "centrum" (en ca 50 meter lång väg kantad med några fåtal butiker, en bank och en risig pub) för att göra våra ärenden. Vi köpte choklad till bakningen och Ellie köpte en tidning.
När vi kom hem igen började vi förberedelserna för att göra så kallade Chocolate crispies med corn flakes. Det tog oss bara ca en halvtimme att göra dom och vi hade köpt Lindt choklad så dom blev supergoda! Vi våga inte äta så många dock eftersom Ellie haft magont osv. Synd, haha.
Resten av eftermiddagen tillbringade vi med att kolla på Lizzie McGuire-filmen (Ellies val, hands up) och så spöade jag henne i 'Guess Who?'. Det var jättekul!

Josie var hos en kompis så behövde vi inte köra och hämta henne efter skolan heller, skitskönt. Eftersom jag inte skulle ut så hade jag lovat Theo att ha hand om Ellie ändå tills hon skulle komma hem vid halv åtta-tiden. Runt kvart i åtta dök hon upp. Med en ny bil! Eller rättare sagt; en TILL bil. Som om en ensamstående mamma skulle behöva TVÅ bilar?! Det är en liten röd Renault, har glömt namnet på modellen, men den ser jättefin ut.
Ellie sa att "mamma behöver en bil till för att köra till jobbet" men jag är inte säker på om det är därför det inhandlats ännu ett fordon till familjen. Jag säger då det...

Imorgon blir det gig med Elliot Minor och Kids In Glass Houses! YAAAAAAAY!



Dagens låt: I Am What I Am - Jonas Brothers (Still... <3)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0