PAUS.

Åh vad jag ogillar att packa. Jag ogillar det, starkt. Jag har nog fått i det mesta i väskan, men det är så svårt att hitta den bästa platsen för allting och det jobbigaste av allt är nog att få ner alla konstigt formade grejer som man inte bara kan stoppa in hur som helst. Och alla cd-skivor sen.... Åh, jag får spader! Ska bli intressant att se hur mycket alltihopa kommer väga sen med. Jag har en "kasta"-hög och en "kanske"-hög. Just nu ser det inte så jättebra ut för "kanske"-högen, kan jag säga...

Familjen väckte mig runt sex-tiden imorse och höll mig vaken tills klockan sju när dom åkte. Efter det var jag klarvaken så det var ingen idé att somna om. Jag gick upp, åt frukost och duschade och runt ca 8:20 började jag packa, haha. Jag är ju ingen morgonmänniska egentligen?! Har packat non-stop i mer än en timme nu så jag behöver en paus. Jag ska nog gå och ta mig en banan!




Dagens låt: Burnin' Up - Jonas Brothers (enbart för att den går på repeat i huvet på mig).

Åsikter?
Författare: Sessan

Jahopp, nu är du hemma i Sverige igen du! Hur känns det? ;D

2008-07-28 @ 00:52:35
URL: http://sessisen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0