På allmän begäran.

Bloggen får leva vidare efter påtryckningar från allmänheten. Haha! Dock får jag utfärda en varning till den som väljer att läsa detta och kommande inlägg; detaljrikheten kommer med största sannolikhet att öka till skillnad mot hur det var innan. Så, nu kan ingen säga något om det, haha!

Med gårdagen överstökad så kan jag, och alla andra, äntligen lägga det bakom oss vilket känns jätteskönt. Så idag sov jag lääänge, gick upp och duschade och sen gick jag ut och satte mig i solen ett tag. Jag älskar verkligen landet! Det är så lugnt och fridfullt. Det är också skönt att ha en trädgård som är någorlunda normalstor om man jämför med dom små gräsplättarna folk i storstaden oftast får nöja sig med... Resten av dagen har gått i samma slappa tempo med lite svenskt kaffe och solning på det. Härligt!

Imorgon ska mamma och jag ta en tur till Mobilia för att fixa lite fler delar till min Höganäs-servis och sen hälsa på morfar. Ska bli mycket mysigt!

Jag håller fortsatt stenhårt på vatten och fem frukter/grönsaker om dagen, då mår jag bäst. Har slarvat lite idag så jag har bara fått i mig två bananer och en nektarin och alldeles för lite vatten... Särskilt vattnet är lite farligt när det är så varmt med, då ska man ju egentligen dricka ytterligare en massa liter så jag får verkligen skärpa mig.

Emma ringde igår! Det var verkligen jättekul att få höra av henne igen... Vi ska, med största sannolikhet, ses på fredag! Ska köra till Skurup och hälsa på. Måste in om på den rånade Sparbanken också, om jag vågar, haha. Hade £150 med mig från UK eftersom jag fick lite extra lön sista veckan jag jobbade, så jag har lite att växla.

Nej om jag skulle ta och gå ut i solen igen kanske? =]



Dagens låt: Goodbye - Miley Cyrus (Slå mig inte!!!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0