Oh my Jonas.

Idag köpte jag en grej som jag blev jätteglad över. Efter tips av Maria så sprang jag iväg til HMV och letade reda på en låda fylld till bristningsgränsen med Jonas Brothers-grejer! Tröja, väska, halsband, armband, skiva (en till!), korthållare, plansch osv. Jag fick hålla mig i skinnet hela vägen hem på bussen för att inte börja dansa någon slags invecklad glädjedans! Tröjan är redan på plats och den passar perfekt, turligt nog.

8 dagar mina vänner. Det betyder att det också bara är 8 dagar kvar av denna blogg! Men som sagt, det betyder inte att det är ett definitivt slut på det här... Hehe.

Imorgon blir det allra sista utgången i London. Åtminstone för den här gången...



Dagens låt: We Rock - Camp Rock Cast

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0