Inget varar för evigt.

Så, nu sitter jag här och gråter för att jag sagt hejdå till Theo och tjejerna. Dom åker bort tidigt imorgonbitti och kommer inte hem förrän på söndag när jag redan har åkt. Trots allt så kommer jag sakna dom allihopa. Trots alla bråk, sura miner, stökiga rum och ut-och-invända strumpor. Jag kommer sakna att spela Twister med Josie och att hon alltid gör det så svårt och invecklat för sig som möjligt, jag kommer sakna att klå Ellie i Guess Who och jag kommer sakna att köra bil så det visslar om det med rutorna nere och sjunga med till McFly och Jonas Brothers. 
Äsch, jag kan inte skriva mer, det trillar för mycket tårar.  

Åsikter?
Författare: Mariam

Det är alltid jobbigt att ta farväl:( Speciellt om man har lärt känna folket från topp till tå=/ Hoppas att du får det bra i alla fall. Och du, inte långt kvar nu tills du är i Sverige;)

2008-07-26 @ 01:19:40
URL: http://misswicked.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0