HEMMA!

Japp nu är jag äntligen, äntligen, äntligen hemma igen! Landade på Sturup igårkväll och det var så härligt att äntligen få krama om mamma och pappa igen och sätta fötterna på svensk mark!
Jag håller fortfarande på att packa upp och rensa ut i mitt rum. Hade för mycket grejer med mig hem (23 kg i resväskan, 10 kg handbagage...) och har för mycket grejer kvar här så det blev till att rensa idag för att få plats med allt. Tyvärr tar det en himla tid och nu orkar jag helt enkelt inte mer, får göra resten en annan dag!

Jag har inte bestämt mig för om bloggen ska få finnas kvar eller inte än, så tillsvidare fortsätter jag nog att knappra ner något inlägg då och då när jag känner för det. Men ja, jag är ju inte utomlands längre så är det något är det bara att ringa, haha!

Tjingeling!



Dagens låt: We Rock - Camp Rock Cast (Cause it rocks!)

Åsikter?
Författare: joey

JO HA DEN KVAR!!!!! ja kmr ju va jääättefattig student som inte kmr kunna ringaaa

2008-07-28 @ 19:37:51
Författare: Kicki

välkommen hem vännen! kram

2008-07-29 @ 21:05:49
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: HANNE

Ha den kvar Malin, roligt att läsa ju! :)

2008-07-30 @ 10:36:18

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0