Barn!

Idag hände det flera intressanta saker medan jag och Josie satt i bilen efter skolan och väntade på Ellie.

Det började när Josie åt ett äpple och började göra ganska höga, smackande ljud medan hon bet i det.
Jag: Det låter som om du pussar äpplet!
Josie: Neeej, det gör jag inte. Men du, så här gör man när man hånglar! (Josie demonstrerar).
Jag: o.O
Josie (pekar på en bit av äpplet): Det här är mannens läppar. (Hon demonstrerar igen, denna gången ackompanjerat av väldigt höga smackande ljud).
Jag: Tack, det räcker nu Josie.

Efter några minuters tystnad ställer Josie, helt plötsligt, följande fråga...

Josie: Malin, vet du vad "do me" betyder?
Jag: Eeeh... Du ska inte säga sådär.
Josie: Folk i min klass säger det!
Jag: Det tycker jag inte att dom ska göra.
Josie: Mm. Men dom går runt och säger "Do you wanna do me?".
Jag: Ja, men bara för att dom gör det ska inte du också göra det. Det är inget bra uttryck.
Josie: Nej, jag ska inte. För det betyder ju... "sex you".

HAHAHAHA! Jag blev både full i skratt och smått chockerad över den sistnämnda konversationen. Jag förstår inte var åtta-åringarna har lärt sig det där uttrycket...

Tänkte bara påminna alla om att jag åker till Jenny i  Bristol på fredag och kommer hem söndagkväll. Seeeee ya! :D



Dagens låt: This Is Me - Demi Lovato & Joe Jonas

Åsikter?
Författare: josefine

hahahhahahahhaaaaaaaaaaaaa!!!

det är som när nadia dansade dirty vid min spegel och sa "this is how i sex out" det var oxå o.O

2008-07-10 @ 12:55:07
Författare: Sessan

Hahaha, ja jag säger då det, ungar är för roliga!

2008-07-10 @ 16:11:49
URL: http://sessisen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0