>_<

Nu är Malin trötter. Alla som känner mig något-så-när vet att jag älskar att gå i affärer. Ett tag. Efter ca två, ibland bara en, timme så drabbas jag av en plötslig och, ibland ganska våldsam, trötthet och måste sitta ner. Helt plötsligt så försvinner all energi ifrån min kropp och jag blir bara så hemskt trött. Jag släpar benen efter mig, jag får ont i huvudet och ibland mår jag nästan lite illa också. Hur kan detta vara? Jag tycker jättemycket om att köpa nya grejer, fler skor, uppdatera garderoben osv. Men det är ju så himla jobbigt att behöva gå och leta upp allt själv i affärerna... Och ibland måste man t o m masa sig in i ett litet trångt provrum med ett draperi som hänger på trekvart för att ta på sig kläder som med största sannolikhet inte kommer att passa en och om dom mot förmodan skulle sitta något så när så ser man ändå störtlöjligt ut i dom. Ungefär. Men ja, när jag väl kommer hem igen och går igenom mina påsar med rea-fynd så brukar jag oftast vara ganska nöjd över att jag åkte iväg. Trots huvudvärk och trötthet.
Idag bidde det ett par skor, två t-shirts, en kofta, hårband och allehanda skönhetsprodukter såsom schampo och body lotion.

Jag kommer sova gott inatt i alla fall!



Dagens låt: See You Again [Rock Mafia Remix] - Miley Cyrus (Sssch!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0