What were we talking about again..?

Nu har jag varit hemma i ett par veckor. Har inte känt för att skriva något så jag har helt enkelt skitit i det, ha. Men jag kommer nog komma igång igen i nästa vecka... Åker nämligen tillbaka till Englandet på söndag. Har lite blandade känslor inför det, men jag tror det blir bra när jag väl kommer dit. Och jag ser fram emot att träffa Josefine igen! Och fira hennes födelsedag... Det ska bli kul.

Jag har funderat på en sak... Jag känner mig väääldigt omtyckt av ALLA mina vänner här hemma i Sverige. Notera ironin. Jag vet inte exakt hur många julkort jag skickade ut, fler än tio i alla fall. Hur många skickade tillbaka? En. Och vem var det ifrån? Jo, från Josefine. Nu handlar det ju i och för sig bara om julkort, men det är ju en ganska trevlig gest tycker jag. Fast jag verkar vara ganska så ensam om att ha den åsikten...
Nu ska vi inte vara sådär negativa, en del vänner har visat att de faktiskt velat umgås i alla fall och det ska vi absolut inte förglömma! Så jag är tacksam för att inte alla har glömt bort mig i alla fall. <3

Nu ska vi se... Tappade precis lusten att fortsätta den här bloggen. Får väl ge mig på att skriva lite på den där ficen så att läsarna blir nöjda, haha. Sen så blir det nog till att försöka skära ner på mina Alex-klipp till EMA videon, hur nu det ska gå... Jag vill ha med allt! Det är för mycket Alex i webisoderna haha! Riz försöker hålla sin Ed-video runt fem minuter så jag tänkte försöka sikta på något liknande med min men för att klara av det så måste jag ta bort ca fyra minuter av klippen jag valt! Hjälp...
Nä, nu har jag lite att stå i.

Hej!
(Vad är det för grej? En del människor säger ju 'hej' innan dem lägger på luren t ex... Det låter ju lagom knasigt egentligen, om man tänker på det.)


Dagens låt: What about Christmas? - Elliot Minor

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0