Rain clouds are gathering in numbers...

Helgen har varit lång, skitkul och tröööttsam. KoKo i fredags med Josefine var kulkul fast jag kom hem halv sex och insåg att jag var utelåst. Theo hade, av misstag, låst dörren inifrån så jag fick knacka på och väcka henne. Men hon blev inte sur, och inte jag heller, så det var lugnt.
Dock tror jag aldrig att jag har fått så mycket drinkar spillda över mig på en kväll, och det var inte ens lika mycket folk där som när vi var där förra gången och The Wombats hade spelat... Det värsta var väl när någon spillde typ halva sin öl över HELA mitt ena ben. USCH! Och så killen som kom och grabbade tag om min nacke och tyckte vi skulle dansa! Han kom nog inte ihåg det dagen efter, säger jag bara...

Igår så var jag och Josefine först på Burger king där vi satt länge och väl och analyserade allt från kvällen innan och sen gick vi på bio. Vi såg St Trinians som var ganska rolig faktiskt, trodde dock att den skulle vara mer "allvarlig" än vad den egentligen var. Det gjorde dock inget, den var väldigt underhållande i alla fall! Sen skiljdes vi åt och åkte hem var för sig.
När jag gick av bussen så hängde värsta chav-gänget vid järnvägsövergången. De skrek, fjöntade sig och höll på. För er som inte vet vad chavs är så är det Sveriges motsvarighet till fjortisar, fast tusen gånger värre. Man blir nästan rädd för dem, fast de är 14 år och patetiska småbarn som bara vill ha uppmärksamhet. Men det kändes lite olustigt att se ett gäng häromkring, har aldrig gjort det innan, och detta är ju ett bra område att bo i! Kan bara tänka mig hur det är i de värsta gangsterdelarna av London.


Nu har jag gjort dagens tredje kopp te. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför, var inte direkt sugen. Men jag har kommit på att det är en ganska bra diet, bara dricka te. Idag har jag bara ätit frukost och sen druckit te resten av dagen, och jag har inte blivit hungrig än.

Inte för att jag går på någon diet egentligen, men om man känner för det så kan man ju prova min te-diet. Haha. Borde kanske ta patent på den? Fast det är säkert någon annan som redan kommit på den.

Nu ska jag återgå till min McFly-söndag!


Åsikter?
Författare: Sessan

Jag kör också med te-diet, hehehe...

2008-02-01 @ 03:16:45
URL: http://sessisen.blogg.se

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0