I hope that you're folding stars.

Nu har jag börjat bearbeta skivhögen som Ian kom hem med igårkväll! Jag gav honom mitt presentkort i måndags så att han skulle kunna spendera det åt mig eftersom han har personalrabatt på HMV, vilket betyder att man kan få mer för pengarna! Jag gav honom också en lista på skivor jag ville ha och han lyckades fixa allihopa! Jag som hade skrivit några extra, ut ifall att han inte skulle hitta dem och bla bla (lite korkat att tänka så egentligen, på HMV finns varenda skiva som någonsin släppts, jag lovar!). Presentkortet var på £40 och han lyckades få ihop priset till £39.86. Haha! Snacka om snitsigt gjort.
Jag har, självklart, inlett med Biffy Clyro! Favoriten so far, förutom Who's got a match och Machines då, är nog As dust dances. Det är ju också ett extra plus att man kan urskilja Simon Neil's skotska dialekt allt emellanåt!

Det blir återigen en "flänga-fram-och-tillbaka-hit-och-dit-komma-hem-sent-på-natten" helg. Imorgon fredag spelar Those Dancing Days på barfly (vi som sade att vi aldrig mera skulle gå dit!) och på lördag är det Paramore/New Found Glory i Brixton. Ska försöka ta det lite lugnt på båda. Pallar inte köa på lördag så tänker komma dit precis när insläpp börjar och ställa mig lite längre bak så att jag inte hamnar mitt i smeten liksom. Ser inte fram emot det lika mycket som jag gjorde när jag först fick biljetterna men det ska ändå bli kul! Får kanske inte så många chanser till att se båda dem banden på samma kväll.

Sen har det även införskaffats biljetter till The Hives i april! Ser fram emot det också... Även om Hives är svenska. Vi får kanske försöka ta med en svensk flagga att vifta med? Neeej förresten det känns lite töntigt.
Har jag tur så får jag också se Elliot Minor en extra gång! Om allt går i lås så ska jag nog hälsa på Kat i Newcastle på påsklovet och hon har biljetter till deras spelning. Isåfall blir det Elliot Minor två gånger på en veckas tid, haha! En gång i norra England och en gång i södra.

Just det, imorgon så behöver jag inte köra barnen till skolan men jag måste ändå vara uppe för en ny kyl/frys anländer någon gång mellan 6.30 och 13.00. Men vi vet inte när, wiihuu. Och Theo är nog borta större delen av tiden eftersom hon måste lämna bilen på service i Kingston efter att ha lämnat barnen på skolan. Så det kan ju bli intressant...

Nu ska jag ta en dusch innan jag måste hämta dem små otygen från skolan!



Dagens låt: Who's Got A Match - Biffy Clyro (Fortfarande!)


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0