What took you so long, was there a queue at the post office?

Jag är så trött så jag dör. Och klockan är tre på eftermiddagen... Ska återigen bege mig till skolan och hämta dem två odjuren. Just idag så är INGET kul! Tjejerna tjafsar jämt med varandra nu för tiden, dem är nästan aldrig sams och det är alltid något som är fel och jag får jämt hålla på och medla mellan dem. Jag är SÅ trött på det. Och Theo gör morgnarna ännu mer otrevliga än vad dem redan är (tidiga morgnar är aldrig kul, oavsett när eller var man är) med sitt humör som hon tar ut på dem stackars tjejerna. "Snabba er! Men kom igen då! Skynda!" "Kan du flytta på väskan?! Men flytta på väskan då!" Och allt det säger hon inom loppet av en minut. Suck.
Tror jag håller på att bli förkyld igen och mitt öra gör ont och min näsa är täppt hela tiden. Så ja, alla ni som önskar ni vore i England, tänk om! Här är folk egoistiska, lata, högljudda och man blir sjuk hela tiden.

Tur att jag har Josefine och helgerna, säger jag bara. Annars hade jag gärna tagit första bästa flyg hem! Så känns det åtminstone idag och har gjort så den senaste veckan.


Dagens låt: Just For Tonight - One Night Only

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0