Slut på veckan, ja ja ja jaaaaa!

Fredag, fredag, fredag, fredag! Och vad händer nästa vecka...?! LOOOOOV! Eller ja, barnen har halfterm men jag behöver inte ta hand om dem alls eftersom Ian och Theo har ledigt några dagar var. På onsdagkväll åker jag hem till Josefine för att bo där till söndag. Större delen av hennes familj är bortrest så då passar det att jag kommer och bor där ett tag. Ska bli kuuuul! Vi ska ha tacokväll och lyssna på One Night Only. Så, vill ni mig något från onsdag och framåt så rekommenderar jag mobilen.

Veckan har varit lååång och hektisk. Inte haft tid att sitta ner och vila många stunder, det kan jag säga. Det har varit stressa hit, stressa dit, göra det klart, kompisar har varit här (inte mina då), handla det, handla det och lite till. Suck. Men nu är allt klart! För tillfället i allafall...


Igår tog jag en snabbtur till Kingston för att köpa One Night Only och alla hjärtans dag-present till Josefine. Hade inte alltför mycket tid, plus att det var kallt, så jag nöjde mig med att vandra runt på Bentall's och skippade resten av affärerna ute på gågatan. Kingston är jättestort, finns massor av trevliga affärer där men man måste ha tid på sig om man vill gå runt och kolla överallt. I alla fall, skivan inhandlades, present inhandlades och lite kläder (hehe) till mig själv köptes också.


Ska strax gå till Tesco en snabbis och köpa lite grejer till middagen ikväll plus lite annat till mig själv. Väntar bara på att tvätten ska bli klar och att iPoden ska laddas, kan inte gå utan iPoden! Nu har jag ju ONO på den med så det bli bra. När jag kommer hem igen ska jag kolla på ett par avsnitt av Robin Hood och vila tills jag ska åka och hämta tjejerna från skolan.
Ellies kompis Asuka ska sova över ikväll (fast hos Ian) så det blir fullt hus för andra dagen i rad... Josie hade nämligen sin kompis Ottalie här igår. Knappt lönt, vi kom hem halv fem och klockan sex knackade hennes pappa på dörren.

Min blogg blir verkligen mer och mer intressant för varje inlägg jag skriver! Eller hur?! Notera ironin.
Nu ska jag hänga tvätt! Glad alla hjärtans dag i efterskott, alla!


Dagens låt: Just For Tonight - One Night Only



 


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0