Dagen efter rapport.

KoKo igår blev som vanligt: höga förväntningar på en toppenkväll och sedan besvikelse. Vi har i allafall kommit fram till vilken DJ som spelar bäst musik på Club NME så nu tänker vi undvika att gå dit när det inte är han som är där. Glasvegas var inte heller någon större hit, tråkigt nog. Dem hade nog varit kanon vid ett annat tillfälle men man kan väl säga som så att den redan relativt låga partystämning som fanns inte direkt höjdes efter att dem gått på. Vi fick i alla fall hört Daddy's Gone och så fort den var slut så tittade jag och Josefine på varandra och sa "Ska vi gå ut?" Haha. Förutom Daddy's Gone spelades en enda bra låt under resten av kvällen. EN. Resten var bara technoskit. Eller ja, DJ:en körde ju den där låten som är med i Mars-reklamen men det var inte sådär superkul heller. Och Josefine blev bestulen på sitt Twix också. Skit.
Nattbussen till Trafalgar Square var kul i allafall. Nattbuss med Josefine är alltid kul! Jag har säkert sagt det hundra gånger men jag tänker säga det igen; bussarna är verkligen fulla av roliga människor mitt i natten! Ni får komma hit och åka nattbuss med oss så får ni se själva.
Jeremy brukar liva upp stämningen med, fast han inte vet om det! Undrar vad han vill med alla sms egentligen... Haha, det skulle vara kul att stöta ihop med honom igen en kväll. Eller, jag skulle tycka det var skitkul men Josefine skulle nog tycka att det var mindre kul!
Ja, det var vår kväll i stora drag. Nästa vecka vet jag inte hur det blir med KoKo men veckan efter det ska vi dit, såvida inte Josefine måste vara barnvakt, för då är det The Tings Tings PLUS den braiga DJ:en!

Nu är jag faktiskt inte lika trött som jag var innan. Jag låg i soffan och kollade på Hot Fuzz men var lite för trött för att uppskatta den ordentligt (min mage uppskattade inte alla scener heller). Har piggnat till lite nu, dock, lagom till sängdags såklart. Har varit ensam hemma större delen av dagen (fick sova ostört ända till klockan ett!) och kvällen. Theo var hemma ett par timmar på eftermiddagen, men det var det.
Imorgon blir det dock andra bullar, då ska tjejerna ha varsin kompis här som sover över. Suck.

Nej, nu ger jag mig. Tjingeling!


Dagens låt: Tick Tick Boom - The Hives


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0