What?!?!

Va?! Vadan detta?!?! Inga fler XFM Breakfast Show podcasts...? Fy vad ledsamt! Jag har haft många hysteriskt roliga stunder tillsammans med Cheeky Pete, Mark och Alex Zane och nu, aldrig mer. Buuu!

Annars har det varit en ganska busy dag. Städning hit, städning dit, promenad osv. Jag sov dessutom lite för länge eftersom jag inte hörde/omedvetet ignorerade mitt väckningsalarm imorse. Igen. Jag måste nog höja volymen för det har hänt lite väl ofta den senaste tiden...
Min nya ljusslinga har kommit upp också! Min gamla hade tydligen packat ihop förra julen. Det har jag inget direkt minne av?! Men jag insåg för några dagar sedan vad det var för något som saknades i mitt rum. Skumt att det ändå tog mig hela december att komma på vad det var... Haha! Nu har jag i alla fall fått en ny fin, svart liten sak med kristaller och stenar som jag har placerat i en glasvas i mitt ena fönster. Superfint!

Det är julafton imorgon!!! Om ni nu har lyckats missa det... Det ska bli så himla mysigt med all god mat, Kalle Anka och alla ljus. Håller ni inte med?!

Snacka om att överdosera frågetecken och uttropstecken i ett inlägg. My apologies.

God Jul!




Dagens låt: The Final XFm Breakfast Show Podcast (Snyft!)

Åsikter?
Författare: Sarah

Yes! Julmat och Kalle <3 God Jul :-)

2008-12-23 @ 21:35:29
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0