Usch och fy för spindlar.

Uuh vet ni vad som hände mig imorse?! Det var lite av en "favorit i repris" fast det var inget roligt som upprepades. Jag satt på sängen och drog på mig ett par strumpor som hade legat på golvet en stund och vad händer? Jag upptäcker en svart fläck på den ena, håller den närmare ansiktet för att undersöka och den börjar röra på sig. Spindel!!!! Jag trodde att alla spindlar hade dött vid det här laget?! Usch usch usch. Jag fick i alla fall fast den så småningom och mosade den med ett hushållspapper så det finns ingen risk att den skrämmer mig igen. Eller ja, jag blir inte rädd för spindlar egentligen... Jag blir bara äcklad och ryser i hela kroppen så fort jag ser en.

Dagen idag kommer att fyllas upp med lite städning, kanske julpyssel och så ska jag provbaka ett av dom där recepten på brownies som jag hittade. Jag meddelar senare ifall dom blev bra eller inte! Mamma kommer i alla fall hem tidigt från jobbet idag så vi ska fika på mitt bakverk. Mumsigt!

Hoppas ni får en bra torsdag. Och, btw, ni vet väl vad som händer ikväll..? :D




Dagens låt: California Dreaming - Beach Boys

Åsikter?
Författare: Kicki

va gullig du är malin. tycker om dig med ska du veta. vore kul att träffas igen nångång :D

hoppas allt är bra med dig.

kram kram

2008-12-18 @ 13:40:57
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Sarah

Iiiih!

2008-12-18 @ 16:17:09
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0