Trevlig fredag, allihopa!

Jag lyckades komma fram till vad jag skulle ha på mig ganska snabbt igårkväll (nej, det blev inte pop-klänningen, alldeles för tunn och somrig ;D) så nu är det ur världen. Nu återstår bara skorna, haha!

Det var ett riktigt otäckt avsnitt av Bondi Rescue igår, btw. Tyvärr var det en man som drunknade (första gången på fyra år) så det var väldigt allvarlig stämning i hela programmet, men det var inte dåligt för det. Jag drömde naturligtvis om stränder och höga vågor sen större delen av natten...

Nu ska jag i alla fall strax iväg till Sarah för litta sköj så vi hörs inte förrän imorgon. Hoppas ni får en kul fredag, det tänker jag ha!

Puss.




Dagens låt: Can't Stand Me Now - The Libertines

Åsikter?
Författare: Emma

Tack, hoppas ni får det riktigt roligt :) Jag längtar tills Köpenhamn!

2008-12-19 @ 13:49:49
Författare: Maria

Så vad blev de för kläder då? : )

2008-12-20 @ 19:59:36

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0