Team Jacob!

Zzzz. Det är tur att jag inte är så trött att mina ögon knappt kan hålla sig öppna... Nej då, jag är huuuur pigg som helst! Fy vad skönt det hade varit att vara morgonpigg... Jag hade hellre velat vakna tidigt rent automatiskt och somnat halv nio varje kväll, man hinner ju med mycket mer då, än att som nu vara uppe till midnatt utan problem och sen knappt kunna vakna på morgonkvisten. Men vad ska jag göra åt det? För det kvittar om jag varit uppe sen halv fem på morgonen, när klockan passerar tio på kvällen är det precis som om någon slår på en gongong i mitt öra och jag blir jättepigg.

Idag ska jag i alla fall åka in till Skurup, lämna min lapp på arbetsförmedlingen och sen träffa Sarah på cecils igen! Hon ska låna Twilight av mig. Yet another one has crossed over to the dark side! :D
Jag tror dock inte att jag själv kommer kunna slutföra Breaking Dawn en andra gång, jag irriterar mig för mycket på den kvinnliga huvudrollsinnehavaren (i.e Bella). Hennes envishet och hennes sätt att alltid reagera så beskyddande mot Edward så fort något händer... Det är jättestörigt!!! Så jag läser något annat istället, haha. Känns lite onödigt att läsa en bok som man bara blir irriterad av... Nä, New Moon är fortfarande min favorit, trots att Bella är så elak mot stackars Jacob i den i slutet. Märks det att jag är Team Jacob?

Have a nice day!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0